9 SEPTEMBER 2010

I förrgår fick Alicias bästis och Samuels kompis en lillasyster!
GRATTIS till den underbart söta flickan! :D

Vad är Lulu-hatt?
Samuel har sagt det i flera månader och han och Alicia bara skrattar. Han kan ha en skål på huvudet och säga att det är en Lulu-hatt.
Just nu har Alicia och Samuel en diskussion. "Jag är 5 och du är 2 och ska fylla 3" "NEJ jag är 3!"
Väldigt spännande. Dom bråkar om vem som ska få måla på telefonen.

Apropå telefon så köpte jag idag en HTC Wildfire.
Skitmysig och bra telefon :)

Sebbe räckte upp handen och hela armen idag och ropade "JAG".
Ja jag brukar ju fråga "Vem vill ha mat" eller "Vem vill gå ut" osv och då räcker barnen och föräldrar upp handen och ropar "JAG"
Och helt plötsligt imorse kom Sebbe på det fast jag inte frågat nåt..

Nu ska jag natta barnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0