27 SEPTEMBER 2010

GRATTIS till Maja och Albin som båda blir 3 år idag.
Och GRATTIS till Hugo också som blev 1 år igår.

Jag känner verkligen inte för att blogga längre.
Vet som inte vad jag ska skriva.

Iallafall förra veckan har jag börjat måla källartrappens väggar och tak.. Allt ska bli vitt men vi får se när jag får tid att göra klart allt.. Det var läskigt att hänga ovanför trappan på den där lagda stegen.. Ja jag är höjdrädd så benen skakade flera timmar efter att jag klivit ner haha.

I fredags tog jag tåget till Kiruna.
Jag och Sofia hade planerat att gå ut i flera månader så det gjorde vi och gick och la oss först 7 på morgonen.
Nej det var inte bara jag och Sofia hela tiden som det kanske låter. Då skulle det nog inte ha varit liiika kul även om vi har kul tillsammans. Jag har faktiskt aldrig haft så kul förr :)
Lovisa klippte av mitt hår!
Jag e nöjd.
Och sen fixade dom frisyren och sminkade mig. Nej inte ens jag själv hade känt igen mig om jag inte visste innan att det var en spegel haha. Lät sjukt men skitsamma.

Jag kom hem på lördag kväll..
Då for Marcus på krogen..

Igår tog jag det mest lugnt. Åkte och handlade lite och hämtade hem min man från stan..

Och idag satte jag igång och började träna..
Hade planerat att jag skulle träna i källaren MINST en timme iallafall. 5 minuter efter det kom jag upp igen haha.
Men jag tog igen lite för ett tag sen och tränade en halvtimme.
Får väl träna mer ikväll när barnen lagt sig. Får se till att lägga dom tidigt så jag hinner innan min man kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0