16 SEPTEMBER 2010

Tänker inte blogga direkt..

Samuel sitter och leker. "Mina Herrar!" och så babblar han om nåt. Sen kommer det "Mina barn!"..

Sebastian leker i sin säng. Försökt få honom att somna sen jag skulle gå och lägga mig igår kväll men han har varit vaken heela långa natten och har fortfarande inte sovit! Det är ju nästan dags för hans andra vila nu.
Jag är helt slut!

Alicia leker med lego på våran säng.
Sebastian lärde sig att städa idag. Tyckte att lego var himla roligt att lägga i legolådan ;)

Nej nu börjar Sebastian bli ledsen igen så bäst o ta honom innan det blir livat.

Justja våran garageport kom nyss också. Så nästa vecka när gubben har ledigvecka (jobbar natt nu) så sätter vi upp garageporten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0