23 OKTOBER 2010

Jaha.. Vad ska man skriva?
Ingen som läser ändå antar jag.. Men iofs e bloggen heller inte till för er andra utan mer för mig själv..

Sebastian fyllde år i torsdags! Grattis igen till mammas charmtroll! <3

Alicia vaknade imorse. "MAMMA Vad är det här??"
Det visade sig att hon hade en lös tand :)
framtanden nere till vänster.

Idag var Alicia och Samuel med mommo och Kenneth till Tärendö. Och en sväng förbi Finland tog dom också.
Jag och Sebastian bestämde oss för att träffa Fia.
Vi åt på MD:s, shoppade på dollarstore och sen åkte vi till mammas grav i Niilivaara.
Kom hem vid 20.30 och alla barn har såklart sovit i bilarna så dom är vakna alla tre fortfarande.
Sebbe är trött så jag försöker natta honom men det går seegt. Han håller på att somna, blir pigg och då måste han springa av sig en stund.. och så går det runt, runt, runt.

Nej nu ska jag smita..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0