Glömde..

..berätta att gubbens semester är slut..(förmiddagsvecka)
Och att han var och fiskade med Jonas igår.
Och igår fick vi en jättestor orgel till tvrummet. Och Sebbes säng får inte riiiktigt plats längre

Och igår när gubben var borta så bakade vi, städade vi och lagade vi kött och potatis till middag.
Ungarna åt som jag-vet-inte-vad och blev såå speedade av all näring det var i maten haha. Samuel sprang från vägg till vägg och bara attackerade allt och alla som kom ivägen. Glad var han förstås. Det är värre att ge kött och potatis till barnen än att proppa i dom massa socker haha. (Fast bättre egentligen men dom blev mer speedade.. Kanske e för att dom inte brukar äta så mycket socker/godis som dom inte blir så himla speedade av det).
Sen lyckades jag få dom att somna tidigt också. Alla utom Alicia. Men hon såg film. Hon sov uppe inatt. Hon tyckte det var jättemysigt och sov som en gris tills vi gick upp och väckte henne ;)
Samuel väckte henne jättegulligt (Laija, vakna. med tyst röst och klapp på huvudet och kinden) medan Sebbe bara attackerade henne.

Nu ska jag laga lunch, städa och hänga tvätt/tvätta.
Sen kanske det blir att åka på stan o shoppa lite om jag nu bara orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0