28 AUGUSTI 2010

Idag har Sebbe lärt sig att lägga klossar i klosslådan. Storebror lärde honom.
Och förresten har jag glömt att berätta att Sebastian kan säga: Bilen, bollen, hej hej, mamma, pappa, Kigi, moffa, låta som en bil, säga Rrr fast med spottljud ;) han över sig med storasyskonen haha men det låter likadant iallafall.
Ja jag har nog glömt allt vad han kan säga.
Men varför jag bloggar idag e för att jag vill lägga in bilder på barnen så ni får se hur OLIKA dom e varandra. Trots samma mamma och pappa så är dom inte alls lika varandra. Alla andras barn är ju kopior av syskonen men nej inte våra.
Ska leta fram bilder så ni får se..







Haha ja det här var nyvakna barn på Alicias födelsedag.
Samuel gjorde en konstig grimas och hade dessutom än en gång lyckats börja blöda från såret i pannan som var ett knottbett från början. Har suttit kvar sen 2 veckor för det går upp för minsta lilla som han nuddar mot nåt..

Bilder från kalaset kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0