16 AUGUSTI 2010

Måste lite snabbt bara skriva att Samuel är överlycklig just nu!
Han har fått gå iväg till mommo med moffa alldeles själv :D
Äntligen nån som ville vara med BARA Samuel.
Han får aldrig följa med nånstans med andra och det gör honom ledsen. Såklart.
Så gissa om han blev lycklig när moffa frågade honom om han ville följa med.
Han får såklart visa vägen också ;)
Moffa skulle hjälpa med skorna, mössan och jackan. Moffa glömde stänga jackan så jag skulle göra det men nej moffa skulle. (Min morfar fortfarande).

Det är så himla kul att ha gäster i huset!
Speciellt nån som inte tycker det är konstigt om man inte orkar eller hinner städa heeela tiden.
Tycker han att det är mycket prylar framme tar han bara undan det.
Nån som VET hur det är att ha många barn. (Fast dom hade förstås 5 stycken själv).
Men man märker att jag o moffa e släkt ;)
Han e kräsen när det gäller mat haha.
Jag har vant mig vid det mesta men moffa äter inte lök, ingenting med ketchup och inte spagetti.
Det var ju perfekt när vi hade lagat köttfärssås med spagetti (lök och ketchup i köttfärsen haha) Men han åt ju ändå.

Och speciellt skönt att ha sällskap var det nu när gubben hade nattvecka.
Han ligger här i tvrummet och sover en stund nu. Nu börjar ledigveckan :D
Och jag kan nog få gå o sova tidigare den här veckan eftersom gubben kan göra kvällsvällingen till Sebbe.
Jag gillar inte att somna vid 21 och sen när jag precis somnat kliva upp och göra välling (senast 22). Så det slutar med att jag sitter uppe. Och då blir jag övertrött och somnar inte förrän jättesent.
Men jag har märkt att ju mer jag sover desto tröttare blir jag.
Somnar jag tidigt och får sova kring 8 timmar e jag seg halva dan. Somnar jag däremot halv 3 och kliver upp halv 6 så fungerar jag utmärkt :)
Visst man blir knäckt tillslut skulle jag tro men så länge jag mår bättre av lite sömn får jag väl fortsätta så..

Nu ska jag och Alicia städa i förrådet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0